072-3717-982
בית מידע למתעניין שילוט לעסקים ולמשרדים

מידע למתעניין

רוצים שנשוב אליכם? השאירו פרטים
או התקשרו: 072-3717-982

שילוט לעסקים ולמשרדים

שילוט לעסקים ולמשרדים

27.03.19

לא פשוט להקים ולנהל עסק. מעבר לקשיים הניהוליים ולברוקרטייה התחרות הרבה כמעט בכל תחום במשק מחייבת בולטות לצורך קבלת יתרון יחסי. שילוט נכון של העסק יכול לספק יתרון זה כאשר מבוצע במקצועיות תוך בחירה זהירה ומחושבת של סוגי השלטים והגרפיקה המתאימה.

עסקים בכל הארץ מתמודדים עם אתגרים רבים ומורכבים במציאות הכלכלית המורכבת. על מנת להתמודד בהצלחה עם התחרות הרבה, חשוב שכל עסק ידאג למיתוג נכון ולחשיפה גבוהה ככל הניתן של המותג, שירותי ומוצרי החברה.

באמצעות תכנון נכון של פתרונות שילוט לעסקים ולמשרדים ניתן לחשוף את העסק היטב ולמשוך לקוחות חדשים לחברה. כמו כן, שילוט נכון יעזור בהכוונה, פרסום וחיזוק המותג.

זה המקום לציין כי קיימים פתרונות שילוט רבים לכל סוגי העסקים והמשרדים – בין השאר, שלטים חיצוניים ("רגילים" או מוארים), אותם מתקינים בחזית העסק או על גג המבנה בו העסק קיים, שלטי הכוונה במבואה של בניין המשרדים, שלטי אזהרה בהתאם להנחיות המחייבות, שלטי לדים ופתרונות שילוט בתוך העסק שנועדו לחיזוק המותג, לקידום מכירות, להכוונה וליצירת אווירה רצויה.

 

בשילוט גודל השלט - קובע! אבל...

ככל שהשלט גדול יותר, כך ניתן לראות אותו היטב גם מרחוק, כלומר העסק זוכה לחשיפה גבוהה במיוחד, הלקוחות יכולים למצוא את העסק בקלות ולנווט אליו בנוחות, שלט גדול מאפשר לעסק לבלוט בסביבה תחרותית ולמשוך גם לקוחות פוטנציאליים חדשים. עם זאת, לא רק הגודל קובע, מאחר שגם עיצוב השלט ואיכותו חשובים לא פחות. בנוסף, שלט מואר נחשב לאפקטיבי ולמתקדם יותר, התאורה יכולה להיות פנימית או חיצונית, בהתאם לסוג השלט. שלטים חיצוניים גדולים יותר גם יקרים יותר ויחייבו תשלום מיסוי גבוה יותר לרשות המקומית.

האיזון הנכון בין גודל אפקטיבי לצורך נראות מקסימלית לבין כדאיות כלכלית הוא הסוד לעבודת שילוט מוצלחת. למשל שלטים מוארים נחשבים לפתרון מועדף שכן בשעות החשיכה נראים ממרחק רב משמעותית גם בגדלים קטנים יחסית.